Help desk demo
بازدید: 513
کد: 2
زمان انتشار: شنبه 28 اردیبهشت 1392

نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار help desk چیست؟

نرم افزار help desk یک نرم افزار تحت وب جهت کمک به کاربران برای یافتن منابع اطلاعاتی تخصصی در زمینه محصولات یا خدمات یک شرکت، سازمان یا موسسه است.

همچنین دیگر کاربرد مهم آن استفاده کاربران یا مشتریان یک موسسه از تجربه کارشناسان فروش یا پشتیبانی آن مجموعه برای رفع یک مشکل فنی یا راهنمایی در خرید یک محصول است.

در ابتدا نرم افزار help desk برای رفع نیاز به عیب یابی و برطرف کردن مشکلات فنی مشتریان یا راهنمایی فنی آنها برای استفاده از محصولاتی مثل کامپیوتر ویا تلوزیون، نرم افزار و ... ایجاد شد ولی هم اکنون در بخشهای مختلفی مثل مدیریت دانش یا حتی فروش یک سازمان مورد استفاده قرار میگیرد.

به طور معمول شرکتهایی که نرم افزار Help desk تولید می کنند مجوز یا لایسنس استفاده از نرم افزار خود را بر حسب تعداد کارشناسان پشتیبان قابل تعریف در نرم افزار به صورت ماهانه یا مدت خاص اجاره می دهند یا نسخه خاصی از آن را برای مدت نامحدود می فروشند.

یکی از نرم افزار های help desk که قابل استفاده به بیش از 15 زبان زنده دنیاست نرم افزار سامانه پشتیبانی هما یا Homa Help Desk است که نسخه نمایشی یا دموی آنلاین آن برای کاربران در دسترس قرار دارد:
username: demo
Password: demo
http://helpdesk.day.ir

برای مشاهده قابلیت چند زبانی از بالای همین صفحه زبان انگلیسی را انتخاب نمایید.


منبع: شبکه دی
آدرس منبع: http://helpdesk.day.ir
آخرین بروزرسانی: یکشنبه 13 مرداد 1392 9:08:25
خانه | خدمات | محصولات | تماس با ما | درباره ما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای شبکه دی محفوظ است.
© 2013 All Right Reserved DAY Telecom